magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
Alen Cingerle (Avtor), Jernej Klemenc (Mentor), Simon Oman (Komentor)

Povzetek

V magistrskem delu je predstavljen razvoj krmilnega mehanizma za dirkalno vozilo Formula Student. Izhodišče pri zasnovi je potreben zasuk koles z upoštevanim Ackermannovim učinkom. Zasnova zanesljivega krmilnega mehanizma je bistvena za varno in uspešno nastopanje na tekmovanjih. Pri razvoju smo upoštevali vse omejitve, določene v pravilniku tekmovanja, strmeli pa k zasnovi lahkih komponent, kar izboljšuje vozne lastnosti dirkalnika. Zanesljivost in nizko maso smo dosegli z detajlnim konstruiranjem sestavnih delov na podlagi eksperimentalno izmerjenih obremenitev na prejšnji različici dirkalnika. Krmilno gonilo smo dodatno trdnostno kontrolirali z numerično analizo po metodi končnih elementov (MKE).

Ključne besede

magistrske naloge;Formula Student;dirkalna vozila;zobniške dvojice;krmilni mehanizmi;krmilna gonila;konstruiranje;merjenje obremenitev;metoda končnih elementov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [A. Cingerle]
UDK: 629.3.027.2:796.71:519.61(043.2)
COBISS: 17052699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1114
Št. prenosov: 265
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of a steering mechanism for a racing car Formula Student
Sekundarni povzetek: This master's thesis presents a process of developing a steering mechanism for the racing vehicle Formula Student. The design of the steering mechanism was derived from the necessary steering angle by considering the Ackermann steering geometry. The design of a reliable steering mechanism is crucial for safe and successful performance in competitions. During the development all the limitations stipulated in the competition's rulebook were considered, while striving to design light components, thus improving the driveability of the racing vehicle. The reliability and the low mass were achieved through a detailed design of the vehicle's components, which was based on the experimentally measured loads on the previous version of the racing vehicle. The structure of the steering gear was put to a further numerical analysis with the finite element method.
Sekundarne ključne besede: master thesis;Formula Student;racing cars;steering mechanisms;steering gears;design;force measurements;finite element method;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Fak. za strojništvo
Strani: XXIV, 77 str.
ID: 11411843
Priporočena dela:
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa