Sonja Hlebš (Avtor), Urška Puh (Avtor)

Povzetek

Zdravstvena fakulteta Univerze v Ljubljani je v študijskem letu 2009/2010 začela izvajati prenovljeni program študija fizioterapije. To je visokošolski strokovni študijski program, ki je pripravljen skladno z zahtevami bolonjskega procesa, s katerim se želijo doseči sprotnost študija, integracija predmetov, poenotenje izvajanje študijskega procesa, izbirnost študijskih vsebin, dejavna vloga študenta in uvedba sodobnejših oblik poučevanja. Predstavljen je proces uvajanja programa, glavne značilnosti in prve izkušnje z izvajanjem novega programa. Prve izkušnje kažejo, da so bile spremembe uspešne, pri čemer se je treba zavedati, da je prenova študijskega programa dolgotrajen proces.

Ključne besede

fizioterapija;študijski program;visokošolsko izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL ZF - Zdravstvena fakulteta
UDK: 378.6:615.8
COBISS: 4414315 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-2102
Št. ogledov: 490
Št. prenosov: 157
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reorganisation of the physiotherapy study programme at Faculty of health sciences at University of Ljubljana
Sekundarni povzetek: In the academic year 2009/2010 the Faculty of Health Sciences in Ljubljana launched a new curriculum in physiotherapy. The study programme is prepared along in line of the Bologna process. It aims include continuous learning, integration of subjects, unification of the teaching process, introduction of electives, active role of students and implementation of more contemporary teaching methods. The process of implementation, main characteristic of the curriculum and first experience are described. The first results show that changes were successful. Nevertheless, the authors point out that the curriculum reform is a long-term process.
Sekundarne ključne besede: physiotherapy;study programme;profesional higher education;
URN: URN:NBN:SI
Strani: str. 47-52
Letnik: ǂLetn. ǂ20
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2012
ID: 11428675