magistrsko delo
Tamara Duh (Avtor), Simona Sternad (Mentor)

Povzetek

Podjetja morajo za svoj obstoj in konkurenčnost uporabljati vedno nove tehnike, kako se približati kupcu in mu olajšati nakupne odločitve. Ker je razvoj interneta in uporabe novih digitalnih medijev v porastu, se morajo podjetja truditi, da sledijo novim trendom in da te digitalne medije tudi uporabljajo. Spletne trgovine se morajo zato truditi, da lahko njihove stranke dostopajo do njih preko različnih medijev. Na drugi strani pa tudi, da lahko spletne trgovine oglašujejo in opozarjajo na svoj obstoj preko različnih kanalov. Spletne trgovine morajo skrbeti za dobro optimizacijo svojih spletnih strani, saj lahko le zgolj s tem pripomorejo k uvajanju različnih rešitev digitalnega marketinga. Spletne trgovine se med seboj lahko zelo razlikujejo, zato se je treba seznaniti z njihovimi osnovnimi značilnostmi in s prednostmi ter slabostmi, ki jih lahko za seboj prinesejo. Hkrati na to je treba navezati ključne dejavnike, ki so potrebni za uspešnost določene spletne trgovine in ugotoviti, kako se to odraža na področju različnih rešitev digitalnega marketinga. V magistrskem delu smo se seznanili z osnovnimi značilnostmi spletnih trgovin in z rešitvami digitalnega marketinga, ki ga podjetja lahko uporabljajo za promocijo svojih izdelkov in za opozarjanje na svoj obstoj. Hkrati pa smo v praktičnem delu na treh različnih spletnih trgovinah ugotavljali, katere rešitve digitalnega marketinga uporabljajo za doseganje svojih kupcev ter katere so morebitne rešitve, da bi svoje izdelke lahko bolje predstavili svojim strankam.

Ključne besede

digitalni marketing;spletna trgovina;oglaševanje;uspešnost;rešitve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Duh]
UDK: 004.77:339.13
COBISS: 25690627 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 598
Št. prenosov: 155
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital marketing solutions as part of a successful online store business
Sekundarni povzetek: Companies must always use new techniques for their existence and competitiveness for how to approach the buyer and facilitate buying decisions. Because the development of the Internet and the use of new digital media are rising, companies must strive to follow the new trends and use these digital media. Online shops must therefore strive for their customers to access them through various media. On the other hand, online stores can advertise and point out their existence through different channels. Online shops need to ensure that their websites are optimized, as they can only contribute to the introduction of various digital marketing solutions. Online shops can be very different, so you need to be acquainted with their basic characteristics and on the other hand with the advantages and disadvantages that they can bring for themselves. At the same time, it is necessary to link the key factors that are needed for the success of a particular online store and how this is reflected in various digital marketing solutions. In the master’s thesis, we became acquainted with the basic characteristics of online store and the digital marketing solutions that companies use to promote their products and to draw attention to their existence. At the same time in the practical work of three different online stores, we identified which digital marketing solutions are used to reach their customers and what are the possible solutions in order to better present their products to their customers.
Sekundarne ključne besede: online store;digital marketing solutions;digital marketing;online shopping;advertising;key performance factors of online store;digital marketing dimensions;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 93 str.
ID: 11629663
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informatika v organizaciji in managementu