diplomsko delo
Nastja Štucl (Avtor), Alenka Lipovec (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo v teoretičnem delu zajema področje matematike v predšolski vzgoji, natančneje razvoj pojma število, s katerim se srečajo otroci v dveh oblikah, in sicer v ikonični (pike) in simbolni (številke) predstavitvi. Poudarek diplomskega dela je na aktivnostih, ki so bile izbrane po pregledu literature, in na z aktivnostmi razbrane težave, ki se pojavijo pri razvoju pojma število v predšolskem obdobju. Praktični del diplomskega dela zajema tri izbrane aktivnosti, ki smo jih tudi izvedli in evalvirali.

Ključne besede

diplomska dela;matematika;vrtec;število;številke;subitizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Štucl]
UDK: 373.2:51(043.2)
COBISS: 21101315 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 519
Št. prenosov: 55
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Iconic and symbolic representation of numbers in the pre school period
Sekundarni povzetek: The diploma thesis covers in theoretical part the field of mathematics in pre-school education, more precisely development of the notion of number which children encounter in two forms - in the iconic (dots) and in the symbolic (numbers) representation. The emphasis of the thesis is on the activities that were selected after the literature review and on the problems discovered through the activities that appear in the development of the concept of number in the pre-school period. The practical part of the diploma thesis includes three selected activities which were carried out and evaluated.
Sekundarne ključne besede: theses;mathematics;kindergarten;number;subitization;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: IX, 68 f.
ID: 11630066