magistrsko delo
Maruša Štuhec (Avtor), Vojko Potočan (Mentor), Bruno Završnik (Komentor)

Povzetek

Maloprodaja je ena izmed ključnih poslovnih dejavnosti na trgu, saj skrbi za nemoten dostop končnih kupcev do izdelkov in storitev ter hkrati spada med najpomembnejše delodajalce v mnogih državah. Zanimal nas je obstoječi model organiziranja maloprodajne mreže izbranega podjetja, ki deluje na trgu zabavne elektronike, računalniških iger, igrač in podobno, naš cilj pa je bil predstaviti teorijo z obravnavanih področij in oblikovati predlog modela za optimizacijo organiziranja maloprodajne mreže izbranega tipskega podjetja. Z raziskavo smo ugotovili, da so največje pomanjkljivosti obstoječega organiziranja maloprodajne mreže v oglaševanju, zavzetosti zaposlenih, znanju zaposlenih na tehničnem področju in na področju urejenosti fizičnih prodajaln. Predlagali smo aktivnosti za izboljšanje teh področij, ki se nanašajo na sodelovanje z oglaševalsko agencijo, širitev oglaševanja z osredotočenostjo na ciljne skupine in atraktivnejše oglaševanje. Na področju zavzetosti zaposlenih smo predlagali nedenarno nagrajevanje zaposlenih na podlagi analiz uspeha, razvijanje timskega dela in pripadnosti podjetju ter redna izobraževanja. Podali smo tudi nekaj predlogov za optimizacijo obstoječih fizičnih prodajaln.

Ključne besede

organizacijski management;organizacija;maloprodaja;oskrbovalne verige;mreženje;modeli;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Štuhec]
UDK: 005.7:339.37
COBISS: 34339843 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 366
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Model development for organization of retail networks
Sekundarni povzetek: Retailing is one of the key industries in the market, as it ensures uninterrupted access of end customers to products and services, and at the same time is one of the most important employers in many countries. We were interested in the existing model of organizing the retail network of the selected company operating in the market of consumer electronics, computer games, toys and similar, and our goal was to present the theory of this area and optimize the model of organizing the retail network of this company. The research revealed that the biggest shortcomings of the existing organization of the retail network are poor advertising, employee indifference, poor knowledge of employees in the technical field and in the field of physical stores. We proposed activities to optimize these areas, which included working with a good advertising agency, expanding advertising with a focus on target groups and more attractive advertising. In the area of employee non-engagement, we proposed non-monetary remuneration of employees based on success analyses, building team spirit and a sense of belonging to the company, and regular training. We also made some suggestions for optimizing existing physical stores.
Sekundarne ključne besede: organization;retailing;retail models;networking;supply chain.;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 46 str.
ID: 11819654