delo diplomskega projekta
Povzetek
Na svetu je trenutno več kot 3,5 milijarde uporabnikov družabnih omrežij. Ta številka nam pove, kako zelo je razširjena uporaba družabnih omrežij, hkrati pa lahko s tega razberemo, kako pomembna so družabna omrežja in njihov vsakdanji vpliv na naše življenje. Večina uporabnikov jih uporablja za komuniciranje in spremljanje svojih najljubših znamk. Znamke so podjetja, ki se promovirajo s pomočjo spleta. Dandanes je pomembno, da je podjetje v koraku s časom in da izkoristi družabna omrežja v največjem možnem načinu. Prodaja, oglaševanje, komunikacija in grajenje odnosa s strankami je bistveno za dobro poslovanje podjetja. Če podjetje to opravlja preko družabnih omrežij, bistveno privarčuje pri stroških in hkrati s tem poveča dobiček. Pomembno je torej, da se podjetja vključijo v sodoben način življenja in ugotovijo, kako pomembna so družabna omrežja za dobrobit njihovega podjetja.
V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili družabnega omrežja, predstavili njegovo zgodovino ter osnovne značilnosti. Del naloge smo tudi posvetili različnim tipom družabnih omrežij in trendom v zadnjem letu. Osredotočili smo se tudi na vsesplošno uporabo družabnih omrežij v poslovne namene, ki smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom. Po opredelitvi družabnih omrežij smo se osredotočili na družabna omrežja v Sloveniji. Omenili smo družabna omrežja, ki so zasegala najboljša mesta uporabnosti v Sloveniji in hkrati pregledali uporabo družabnih omrežij glede na starostne skupine ljudi.
V drugem delu smo najprej analizirali picerijo, v kateri smo kasneje ugotavljali vpliv družabnih omrežij. Posvetili smo se dosedanji uporabi družabnih omrežij in izpostavili prednosti in slabosti. S pomočjo anketiranja strank smo pridobili podatke, ki so nam pomagali prikazati dosedanje stanje. V zadnjem delu smo poiskali nove možne rešitve, ki bi pripomogle k boljši poslovni uspešnosti poslovanja podjetja.
Ključne besede
družabna omrežja;družbena omrežja;facebook;internet;poslovna uspešnost;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Letnik] |
UDK: |
004.744.1:005 |
COBISS: |
38330371
|
Št. ogledov: |
816 |
Št. prenosov: |
55 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂimpact of social media on business performance |
Sekundarni povzetek: |
There are currently over 3,5 billion social network users worldwide. This number tells us how widespread the use of social networks is, and at the same time, we can see the importance of social networks and their daily impact on our lives. Most users use them to communicate and to follow their favorite brands. Brands are businesses that promote themselves online. Nowadays, it is important for a company to keep up with the times and to make the most of social networks in the best possible way. Sales, advertising, communication, and customer relationship building are essential for a good business. Doing this over social networks saves significantly on costs while maximizing profits. It is important, therefore, for businesses to get involved in the modern way of life and to recognize the importance of social networks for the well-being of their business.
In the first part of the thesis project, we defined the definition of social media, presented the history of it and basic characteristics. Part of the project was also devoted to the different types of social media and trends in the last year. We have also focused on the widespread use of social networks for business purposes, which we later linked to practical work in the assignment. After defining social networks, we focused on social networks in Slovenia. We mentioned the networks that seized the top rankings of usability in Slovenia and at the same time, we examined the use of social networks by age group.
In the second part, we first analyzed the pizzeria, in which we later determined the impact of social networks. We have focused on the use of social networks so far and highlighted the pros and cons. Through customer surveys, we have obtained data that has helped us to show our current situation. In the last part, we looked for new possible solutions that would help improve the business success of the company. |
Sekundarne ključne besede: |
Social media;the impact of social media;business performance;Facebook;the web; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 36 str., II str. pril. |
ID: |
11843536 |