komunikacija predsednikov/predsednic slovenskih političnih strank v času predvolilne kampanje državnozborskih volitev 2018 na družabnih omrežjih

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

komunikacija;politična komunikacija;državnozborske volitve 2018;družabna omrežja;soočenja;medijska agenda;javna agenda;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Založnik: [S. Ratko]
UDK: 316.77:329(497.4)(043.2)
COBISS: 1541659588 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1665
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: communication;political communication;state elections 2018;social media;debates;media agenda;public agenda;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za humanistične študije, Komuniciranje in mediji
Strani: 75 str.
ID: 11845493
Priporočena dela:
, komunikacija predsednikov/predsednic slovenskih političnih strank v času predvolilne kampanje državnozborskih volitev 2018 na družabnih omrežjih
, kako so Donald Trump, Barack Obama in Borut Pahor revolucionalizirali uporabo socialnih medijev
, primer Silvija Berlusconija
, zaupanje v turistične informacije družbenih medijev