diplomsko delo
Manca Jeršin (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo se ukvarjali z vlogo internetnega marketinga pri izbiri turistične destinacije. Zanimalo nas je, ali ustrezno uporabljen internetni marketing dosega svoje cilje in pozitivno vpliva na spletno pojavnost ter turistični obisk destinacije. V teoretičnem delu smo odgovorili na vprašanja kaj so turistične destinacije, kako se turisti odločajo med njimi in kakšna je vloga interneta pri njihovi izbiri ter opisali specifike marketinga turističnih destinacij, internetnega marketinga in internetnega marketinga turističnih destinacij. Podrobneje smo se posvetili orodjem internetnega marketinga, še posebej v kontekstu uporabe v marketingu turističnih destinacij. Opisali smo turistične atribute in aktualno stanje v izbrani destinaciji - dolini Soče. V praktičnem delu smo analizirali uporabo orodji internetnega marketinga na primeru izbrane destinacije in ugotovili, da orodja uporabljajo ustrezno, in da dosegajo interno zastavljene cilje. Zbrali smo podatke o obisku spletne strani ter rasti turističnega obiska na izbranih ciljnih trgih in naredili primerjavo z rastjo v drugih državah v istem časovnem obdobju. Ugotovili smo, da je obisk spletne strani na trgih, kjer se je uporabljal internetni marketing, izrazito večji kot na ostalih trgih, turistični obisk destinacije pa je le malo večji ali celo manjši.

Ključne besede

internetni marketing;turizem;turistične destinacije;internet;Internetno trženje;Turizem;Trženje;Slovenija;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Jeršin]
UDK: 339.138:004.738.5(497.4)(043.2)
COBISS: 22120195 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 401
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Internet marketing of tourist destinations in the case of the Soča Valley
Sekundarni povzetek: In the thesis, we focused on the role of internet marketing in choosing a tourist destination. We were interested in whether properly used internet marketing achieves its goals and has a positive impact on the online appearance and tourist visits to the destination. In the theoretical part, we answered the questions of what are tourist destinations, how tourists decide between them and what is the role of the internet in their choice. In addition to that, we described the specifics of tourist destination marketing, internet marketing and internet marketing of tourist destinations. We focused on internet marketing tools, especially in the context of use in the marketing of tourist destinations. We described the touristic attributes and the current situation in the selected destination - the Soča Valley. In the practical part of the thesis, we analyzed the use of Internet marketing tools in the case of the selected destination and found that they use the tools properly and that they achieve internal goals. We collected data on website visits and the growth of tourist visits in selected target markets and made a comparison with the growth in other countries in the same period. We found that website traffic in markets where internet marketing was used was markedly higher than in other markets, and tourist visit rates to a destination were only slightly higher or even lower.
Sekundarne ključne besede: internet marketing;tourism;tourist destinations;internet;Internet marketing;Tourism;Marketing;Slovenia;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 48 str.
ID: 11880815