delo diplomskega projekta
Jasmina Gergorec (Avtor), Andreja Primec (Mentor)

Povzetek

Uporaba orodij za umetno inteligenco se je v zadnjem času stopnjevala v vseh gospodarskih panogah, med drugim tudi zaradi naraščajočega obsega digitalnih podatkov in vse večje računalniške zmogljivosti. Umetna inteligenca spreminja vse vidike poslovanja, tudi v bančništvu. Banke si danes ne morejo več privoščiti dolge čakalne vrste in pogoste obiske njihovih poslovalnic. Potrebujejo preobrazbo, da bi lahko sledile pričakovanjem svojih strank. Poglobljeno in strojno učenje so izboljšale izkušnje s strankami. Umetna inteligenca vključuje obdelavo naravnega jezika, prepoznavanje govora in strojni vid. Na izbiro imamo več vrst tehnik, ene izmed teh so: nevronske mreže, genetski algoritem ali mehka logika. Motivi za uvajanje umetne inteligence v bančništvo so predvsem odpravljanje človeških napak, boljši regulativni nadzor, hitrejše prepoznavanje in obvladovanje tveganj, prepoznavanje goljufij, boljša finančna varnost, kar se odraža pri nižjih stroških poslovanja ter predstavlja konkurenčno prednost posamezne banke.

Ključne besede

umetna inteligenca;strojno učenje;chatbot;bančništvo;varnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Gergorec]
UDK: 004.8:336.71
COBISS: 40000003 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 583
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Artificial intelligence - current and future challenges in banking
Sekundarni povzetek: Lately, the use of tools for artificial intelligence has been increasing in every branch. The main reasons for this are the rapid growth of digital information and computer data storage. It affects all aspects of business, including banking. Banks can not afford to have long waiting lines and frequent visits to their offices. They need to incorporate change so they can satisfy the expectations of their clients. In-depth learning and machine learning have improved customer experiences. Artificial intelligence consists of natural language processing, speech recognition, and machine vision. There are different techniques of artificial intelligence, such as neural networks, genetic algorithms, and fuzzy logic. With the use of artificial intelligence, banks can avoid human error. Other advantages of artificial intelligence are better regulatory control, risk detection and damage control, fraud detection, and financial stability. As a result, the costs are lower, and business performance is improved.
Sekundarne ključne besede: Artificial intelligence;banking;machine learning;chatbot;natural language processing;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 37 str.
ID: 11991852