diplomsko delo
Klemen Sajko (Avtor), Matjaž Duh (Mentor)

Povzetek

Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;blagovne znamke;marketing;logotipi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Sajko]
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 49639171 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 614
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Renovation of corporate visual identity of a travel agency
Sekundarni povzetek: Strong brand is key to making a company stand out from its competition. A big part of this is corporate visual identity, which represents the visual aspect of company's style and personality. In the theoretical part of the thesis, we first focused on defining the concept of a brand, researching its history and factors that make it successful. We then defined corporate's visual identity, its role in a company, and described elements of graphic design. We also analyzed the travel company Sajko turizem d.o.o., visual identities of its competing companies and some other travel companies around the world. In the practical part of the thesis we, on basis of the acquired knowledge, created a complete visual identity of the company Sajko turizem d.o.o. We determined the color palette, typography, symbol and logo, and then implemented them in the means of communication.
Sekundarne ključne besede: corporate visual identity;graphic design;brand;marketing;logo;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 67 f.
ID: 12008938