Diplomarbeit
Povzetek
Die Mehrsprachigkeit ist heute ein enorm wichtiger Bestandteil unserer Gesellschaft, doch nicht immer war es selbstverständlich, dass Mehrsprachigkeit und der frühe Fremdsprachenerwerb positiv in der Gesellschaft aufgenommen wurden. Die Mehrsprachigkeit stand in Verbindung mit einem schlechten Einfluss auf die Muttersprache, die Persönlichkeit, die menschliche Psyche und Sprachstörungen. Heute wissen wir, dass die Mehrsprachigkeit und besonders der frühe Fremdsprachenerwerb viele Vorteile wie auch mehr Erfolg mit sich bringen. Vorteile beim (Er-)Lernen anderer Fremdsprachen sind daher: Kreativität, eine bessere kognitive Entwicklung und divergentes Denken, höheres Selbstwertgefühl, mehr Toleranz gegenüber anderen Kulturen sowie Förderung der eigenen Muttersprache. Die vorliegende Magisterarbeit will herausfinden, wie Eltern über die Mehrsprachigkeit bzw. den frühen Fremdsprachenerwerb ihrer Kinder im Kindergarten denken.
Ključne besede
Magisterarbeiten;Mehrsprachigkeit;Fremdsprache;Kinder;Kindergarten;Eltern;
Podatki
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[V. Zajec] |
UDK: |
81'246.3(043.2) |
COBISS: |
35279875
|
Št. ogledov: |
393 |
Št. prenosov: |
55 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Spodbujanje večjezičnosti v vrtcu z vidika staršev |
Sekundarni povzetek: |
Večjezičnost je v današnjem času pomemben sestavni del naše družbe, vendar slednje ni bilo vedno tako. V preteklosti so večjezičnost in zgodnje učenje tujega jezika velikokrat povezovali z negativnimi vplivi na posameznika in družbo. Večjezičnost so tako povezovali z negativnimi vplivi na materni jezik, posameznikovo osebnost, človeško psiho in razvoj govorne motnje. Danes vemo, da prinaša večjezičnost - še prav posebej zgodnje učenje tujega jezika - veliko prednosti, kot so večji uspeh (tudi pri učenju drugih tujih jezikov), kreativnost, boljši kognitiven razvoj ter divergentno mišljenje, višja samozavest, večja strpnost do drugih kultur in spodbujanje maternega jezika. V pričujočem magistrskem delu želimo izvedeti, kakšen vidik imajo starši do večjezičnosti oz. do zgodnjega učenja tujega jezika njihovih otrok v vrtcu. |
Sekundarne ključne besede: |
magistrska dela;večjezičnost;tuji jezik;otroci;vrtec;starši; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko |
Strani: |
X, 66 str., [5] str. pril. |
ID: |
12013736 |