diplomsko delo
Mitja Studenčnik (Avtor), Matjaž Duh (Mentor)

Povzetek

V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.

Ključne besede

vizualna identiteta;celostna grafična podoba;logotipi;grafično oblikovanje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Studenčnik]
UDK: 659.126(043.2)
COBISS: 39259651 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 388
Št. prenosov: 20
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Visual identity redesign of photographic company
Sekundarni povzetek: In the introductory part of the thesis we analyzed the goals and defined research questions in the reconstruction of the visual identity of a photographic company. In the following, we described the limitations and working methods with which we conducted the entire transformation process. Continuing with the presentation of the theoretical foundations of graphic design and visual identity. With the evaluation of opinions and the results of the comparative analysis of symbols of rival companies, we designed the central graphic symbol for the company Foto Anka, which served as a basis for further development. We defined the basic colors, typography and designed the remaining elements of the visual image. In the final stage of the thesis we also presented them and showed their application.
Sekundarne ključne besede: visual identity;corporate identity;logo;graphic design;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IV, 43 f.
ID: 12019779