magistrsko delo
Eva Homan (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv spremembe embalaže na zaznavanje blagovne znamke Teekanne in nakupno odločanje

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;embalaža;blagovne znamke;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;case study;Teekanne;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Homan]
UDK: 366
COBISS: 23953155 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 264
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of packaging change on the brand perception and purchase decision for the Teekanne brand
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;packaging;brands;consumer behaviour;purchasing;decision making;case study;Teekanne;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 89 str.
ID: 12255548