magistrsko delo
Nina Mušić (Avtor), Nada Zupan (Mentor)

Povzetek

Izzivi oblikovanja dela ob vzpostavitvi klicnega centra v banki

Ključne besede

delo;delovno mesto;vodenje;komuniciranje;delovna uspešnost;plače;nagrajevanje;case study;bančništvo;klicni center;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Mušić]
UDK: 331.103
COBISS: 25336550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 262
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Job design challenges in establishing a call centre in a bank
Sekundarne ključne besede: work;job;leadership;communications;labour efficiency;salaries;remuneration;case study;banking;call centre;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 64, 71 str.
ID: 12534539
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, analiza na primeru javnega zavoda