ǂa ǂcase of an international bus company
Gorica Vasilevska (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Social media vs. traditional marketing influence on the company's marketing performance

Ključne besede

marketing;electronic marketing;information technology;social networks;business efficiency;measurements;comparisons;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [G. Vasilevska]
UDK: 339.138
COBISS: 25383910 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 284
Št. prenosov: 36
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Primerjava vpliva družbenih medijev in tradicionalnega trženja na trženjsko uspešnost podjetja: primer mednarodnega avtobusnega prevoznika
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;družbena omrežja;uspešnost poslovanja;meritve;komparacije;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 54, 13 str.
ID: 12534544
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, magistrsko delo