master's thesis
Nobuhiko Haraguchi (Avtor), Uroš Skulj (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies

Ključne besede

Slovenia;Japan;marketing;social networks;media;enterprises;cases;international comparisons;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Haraguchi
UDK: 339.138
COBISS: 43806723 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 269
Št. prenosov: 30
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Primerjava trženjskih praks na družbenih omrežjih slovenskih in japonskih podjetij
Sekundarne ključne besede: Slovenija;Japonska;trženje;družbena omrežja;mediji;podjetje;primeri;mednarodne primerjave;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 105, 13 str.
ID: 12534586