diplomsko delo
Luka Guštin (Avtor), Aleš Jaklič (Mentor)

Povzetek

Jackpot je večji dobitek, ki ga igralec dobi povsem naključno med igranjem na elektronske igralne avtomate. Večina ga pozna iz filmov, kjer ga predstavijo kot padanje kovancev iz igralnega avtomata. V današnjih časih se tovrstni sistemi zelo razlikujejo, postajajo vse bolj zapleteni z vse več mogočimi implementacijami, ki naj bi igralca zadržali pri igranju. V diplomski nalogi bomo opisali obstoječi sistem za jackpot, ki sem ga zasnoval in razvil za podjetje, za katerega delam. Sistem je že delujoč in postavljen na več lokacijah po celem svetu. Najprej v nalogi razložimo problemsko domeno in delovanje sistema z zornega kota igralca, kasneje pa se podrobneje spustimo v načrtovanje in implementacijo posamičnih delov takega sistema. Nato obrazložimo, kako smo rešili težave, s katerimi smo se srečali med delom na tem projektu.

Ključne besede

Jackpot;igralništvo;igralni avtomati;arhitektura programske opreme;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Guštin]
UDK: 004:794.85(043.2)
COBISS: 54276867 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 412
Št. prenosov: 114
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Jackpot systems in gambling
Sekundarni povzetek: A jackpot is an unusually large win awarded to the player while playing electronic gaming machines in a way which appears random. Most of us are familiar with the movie scene of days past, where a player wins big and the coins start falling out of the machine. Nowadays jackpots look different. Over time the systems have evolved to be ever more complex with many possible configurations. In this thesis, I will describe a jackpot system that I developed for the company I work for. In this thesis I will present the problem domain and explain how the system works from a player's point of view. Later on we will take a look at how we implement such a system and solve the problems that I've faced along the way.
Sekundarne ključne besede: Jackpot;gaming;electronic gaming machines;software architecture;computer and information science;diploma;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 40 str.
ID: 12615440
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, bachelor's thesis