diplomsko delo
Alen Herceg (Avtor), Bojan Klemenc (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo se lotili uporabiti nevronske mreže za generiranje naključnih zgodb. Te zgodbe so se uporabile v tekstovni igri, kjer je lahko uporabnik igral skozi naključno zgodbo z neskončno načinov igranja. Model, ki je bil uporabljen za generiranje besedila, je GPT-2, sama tekstovna igrica pa je bila narejena v obliki spletne aplikacije, ki uporablja računalnik v oblaku za shranjevanje ter uporabljanje samega modela. Za učenje modela smo uporabili angleške knjige raznih zvrsti. Rezultati diplomske naloge je igra, kjer se za vsako igro generira nova zgodba ter uporabnik lahko igra od začetka do konca brez težav. S tem smo pokazali potencial nevronskih mrež v igricah ter možno uporabo.

Ključne besede

generiranje zgodbe;tekstovna igrica;nevronske mreže;računalništvo;računalništvo in informatika;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Herceg]
UDK: 004.8(043.2)
COBISS: 54941443 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 303
Št. prenosov: 78
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Generating gameplay story with neural network in a text-based game
Sekundarni povzetek: In our thesis, we set out to use neural networks to generate random stories. These stories were used in a text game where the user could play through a random story with endless gameplay possibilities. The model used to generate the text is GPT-2, and the text adventure is made as a simple web application, which implements cloud services for computing and storage of the models. To train the model, we used English literature from various sources. The result of the thesis is a game where a new story is generated for each game and the user is able to play the game from start to finish without any problems. This use case shows the potential of neural networks in games.
Sekundarne ključne besede: generating gameplay story;text-based game;neural networks;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 46 str.
ID: 12639646