Alenka Kavčič (Avtor), Bojana Boh (Avtor), Ciril Bohak (Avtor), Katja Depolli Steiner (Avtor), Alenka Gril (Avtor), Aleš Hladnik (Avtor), Vid Klopčič (Avtor), Luka Komidar (Avtor), Žiga Lesar (Avtor), Matija Marolt (Avtor), Sonja Pečjak (Avtor), Matevž Pesek (Avtor), Tina Pirc (Avtor), Anja Podlesek (Avtor), Melita Puklek Levpušček (Avtor), Cirila Peklaj (Avtor)

Povzetek

E-gradiva in e-učbeniki si počasi utirajo pot v naše šole. Njihov pravi pomen se je pokazal tudi ob zadnji epidemiji, ko so bile šole zaprte, učenci pa večkrat prepuščeni sami sebi in angažiranosti svojih staršev. Za uspešno učenje z uporabo e-gradiv mora učenec uporabiti primerne strategije samoregulacije učenja, ki mu omogočajo, da doseže zastavljene učne cilje. Učencem s slabše razvitimi samoregulacijskimi spretnostmi lahko pri učenju pomaga umestitev učnih opor med vsebino obravnavane snovi. V članku je predstavljena pilotna raziskava na vzorcu 91 devetošolcev, v kateri smo preverjali delovanje učnih opor. V ta namen smo razvili e-učno okolje za prikaz učne enote z vstavljenimi različnimi vrstami učnih opor (kognitivne, metakognitivne in motivacijske), ki omogoča tudi beleženje aktivnosti učenca. Rezultati so pokazali, da so po ocenah učencev najboljša pomoč pri učenju kognitivne opore.

Ključne besede

e-učno okolje;samoregulacijsko učenje;sledenje aktivnosti;učne opore;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
UDK: 37.018.43:004
COBISS: 55103491 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-1882
Matična publikacija: Uporabna informatika
Št. ogledov: 497
Št. prenosov: 113
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: e-learning environment;self-regulated learning;activity tracking;learning scaffolds;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 30-46
Letnik: ǂLetn. ǂ29
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2021
DOI: 10.31449/upinf.119
ID: 12675614