diplomsko delo
Jan Lovšin (Avtor), Luka Fürst (Mentor)

Povzetek

V okviru diplomske naloge smo s pomočjo orodja Unity izdelali igro za predstavitev delovanja različnih algoritmov za tvorbo labirintov in iskanje poti v njih. Igra ponuja različne igralne načine in z vsakim nam poiskuša prikazati delovanje posameznih algoritmov. Eden izmed igralnih načinov nam omogoča tvorbo labirintov z devetimi različnimi algoritmi. Drugi nam omogoča reševanje labirintov s šestimi različnimi algoritmi in njihovimi kombinacijami. Tretji igralni način pa je namenjen tistim, ki si želijo razmigati možgane, saj vnaprej pripravi naključne labirinte in izriše pot, ki ji morajo uporabniki slediti s pomočjo sestavljanja iskalnih algoritmov, da uspešno rešijo labirint. Igra je zasnovana tako, da nam omogoča čim večji nadzor nad izvajanjem algoritmov (upočasnjevanje, ustavljanje, premik za en korak, izpis podatkov med izvajanjem algoritmov).

Ključne besede

Unity;labirint;igra v dveh dimenzijah;algoritmi;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [J. Lovšin]
UDK: 004.96:004.42(043.2)
COBISS: 58268931 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 373
Št. prenosov: 93
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Gamification of algorithms for generating and solving labyrinths
Sekundarni povzetek: In this thesis, we developed a Unity-based game to visualize different algorithms for generating labyrinths and finding paths through them. The game offers different modes to present the algorithms in different ways. One of the game modes allows us to generate labyrinths using nine different algorithms. Another enables us to solve labyrinths with six different algorithms and their combinations. The last game mode is intended for users who are looking for some brain stimulation, as it prepares random labyrinths in advance and plots the path that users have to follow by combining search algorithms in order to successfully solve the labyrinth. The game is designed to give us as much control over the execution of algorithms as possible (slowing down, stopping, step-by-step execution, showing relevant data during execution).
Sekundarne ključne besede: Unity;labyrinth;2D game;algorithms;computer and information science;diploma;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 53 str.
ID: 12679684
Priporočena dela:
, bachelor's thesis
, diplomsko delo