Matjaž Šivic (Avtor), Leon Oblak (Avtor)

Povzetek

Prihodnost slovenske lesne industrije leži v fleksibilnih proizvodnjah, ki bodo sposobne hitro razviti in proizvesti visokokvalitetne in cenovno konkurenčne izdelke. Pri razvoju novega izdelka smo uporabili metodo razvoja funkcij kakovosti. Raziskavo smo končali z izgradnjo prvega nivoja hiše kakovosti, to je z določitvijo tehničnih zahtev izdelka, ki optimalno ustrezajo ciljni skupini kupcev, hkrati pa upoštevajo tehnološke zmožnosti in ekonomske zahteve podjetja. Raziskava je pokazala, da kupci želijo izbirati, saj s tem dosežejo maksimalno zadovoljstvo pri prilagajanju njihovim potrebam in željam, hkrati pa dobijo občutek pomembnosti, saj ne izbirajo samo izdelka, ampak tudi vplivajo na določene lastnosti svojega izbora. Pri jedilni mizi, ki je bila predmet naše raziskave, je to predvsem možnost izbiranja velikosti, materiala in površinske obdelave. Nov izdelek se mora kasneje pravilno tržiti, saj je potrebno na nekatere prednostne lastnosti, ki jih ima, kupca posebej opozoriti, ker na prvi pogled niso opazne.

Ključne besede

metoda razvoja funkcij kakovosti;razvoj izdelka;lesna industrija;jedilna miza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
UDK: 684.4:645.6
COBISS: 20481027 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0024-1067
Matična publikacija: Les
Št. ogledov: 712
Št. prenosov: 174
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Product development in the wood industry with quality function deployment method
Sekundarni povzetek: The future of the Slovenian wood industry lies in flexible production, which is able to quickly develop and produce high-quality and competitive products. We used the quality function deployment method to develop a new product. The research was completed by building a house of quality matrix. This was carried out by determining the technical requirements of the product that optimally fit the target group of costumers, while taking into account the technological capabilities and economic requirements of the company. The survey showed that customers want to be able to make choices, so they can achieve maximum satisfaction in adapting the product to their needs and desires. This is especially important because certain features of the product have a greater impact on their purchase decisions. In the case of dining tables, these are primarily the size, material and surface treatment. The marketing strategy for new product should also work to highlight some strengths of the product which are not noticeable to costumers at first glance.
Sekundarne ključne besede: quality function deployment method;product development;wood industry;dining table;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 85-99
Letnik: ǂLetn. ǂ69
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2020
DOI: 10.26614/les-wood.2020.v69n01a01
ID: 12835094
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, zaključna naloga Univerzitetnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo - Razvojno raziskovalni program