Tomaž Bratina (Avtor), Marjan Krašna (Recenzent)

Povzetek

Publikacija je namenjena predstavitvi lastnosti, pomena in uporabe statističnih metod v pedagoškem raziskovanju. Vsaka statistična metoda je predstavljena s krajšo teoretično razlago in videoposnetkom, ki vsebuje razlago postopkov potrebnih za izvedbo statistične obdelave podatkov z izbrano statistično metodo v programu SPSS ter interpretacijo izidov obdelave. Izid obdelave je uporabniku na voljo kot datoteka izvornega izpisa iz programa SPSS in kot univerzalna besedilna datoteka. Publikacija omogoča shranjevanje datotek izpisov in datotek podatkov, ki so bili uporabljeni v razlagah in s tem kasnejšo samostojno izvedbo istih statističnih obdelav.

Ključne besede

statistika;metodologija;vzgoja in izobraževanje;pedagoško raziskovanje;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.03 - Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
UDK: 37.01:311.1(0.034.2)
COBISS: 62957571 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-286-439-2
Št. ogledov: 1644
Št. prenosov: 145
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Statistical Methods by Computer for Pedagogues
Sekundarni povzetek: The publication intention is to present the properties, purpose, and use of statistical methods in pedagogical research. The presentation of each statistical method includes a short theoretical explanation and a video explaining the procedures required to perform statistical data processing with the selected statistical method in the SPSS program, including the detailed interpretation of the outcomes. The outcome is available to the user as an SPSS source file and as a universal text file. The publication enables the storage of files showing outcomes and data files used in the interpretations. Both allow the subsequent independent execution of the same statistical processing and comparisons.
Sekundarne ključne besede: statistics;methodology;upbringing and education;pedagogical research;Statistika;Metodologija;Vzgoja in izobraževanje;Raziskovanje;Učbeniki za višje in visoke šole;
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka EXE)
DOI: 10.18690/978-961-286-439-2
ID: 12910837