doctoral dissertation
Povzetek
The floating bridge is an ambitious structure that enables new long-span sea crossings. Floating structures are susceptible to dynamics due to their slender structures and interactions with the surrounding environment. The dynamic response can govern the floating bridge design; therefore, an accurate and representative dynamics model is crucial. This thesis provides a comprehensive overview of all the relevant environmental loads, such as turbulent wind loads, self-excited wind loads, wave radiation loads, wave loads, and viscous drag damping currents. All modeling is suited for a time-domain integration method that successfully calculates the nonlinear correlated bridge response. Different state-of-the-art wind self-excited modeling techniques are presented, such as the quasi-steady state and flutter derivative techniques. The scientific contribution is a new velocity convolution of the flutter derivative model based on the theory of linear flutter derivatives. The proposed models are designed to be successfully introduced into various commercial codes, thus allowing more integrative wind designs in practice. The newly developed models are also experimentally validated in the Norwegian University of Science and Technology wind tunnel.
Ključne besede
Built Environment;civil engineering;doctoral thesis;floating bridge design;bridge dynamics;time integration;wind analyses;flutter derivatives;wave loads;current loads;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.08 - Doktorska disertacija |
Organizacija: |
UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo |
Založnik: |
[M. Papinutti] |
UDK: |
624.04:624.87(043.3) |
COBISS: |
63990531
|
Št. ogledov: |
870 |
Št. prenosov: |
127 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Dinamična analiza plavajočih mostov |
Sekundarni povzetek: |
Plavajoči mostovi so zasnovani za premagovanje velikih morskih razponov, katerih premostitve niso mogoče s konvencionalnimi rešitvami. Plavajoče mostove pogosto zaznamuje vitkost in so umeščeni neposredno na območja visokih morskih valov ter močnih vetrov. Dinamičen odziv pogosto pomembno vpliva na samo zasnovo mostu. Doktorsko delo predstavlja numerično modeliranje različnih zunanjih obtežb, kot so: obtežba turbulentnega vetra, aeroelastični odziv, radiacija valov, obtežba valov, viskozno dušenje vode, podvodni tokovi itd. Predstavljene obtežbe so izračunane s pomočjo časovne integracije, ki natančno izračunava nelinearne vezane dinamične enačbe konstrukcije. Podrobneje je predstavljeno vetrno modeliranje aeroelastičnega dušenja in togosti, v literaturi pogosto uporabljeni so kvazistatični modeli in modeli odvodov omahovanja. Prispevek k znanosti predstavlja na novo razvit matematični model aeroelastičnega odziva, ki temelji na vhodnih podatkih odvodov omahovanja. Razviti model je primeren za uporabo v različnih programskih kodih za izračun dinamike mostov v praksi. Numerični modeli so laboratorijsko testirani v vetrovniku na trondheimski univerzi. |
Sekundarne ključne besede: |
Grajeno okolje;gradbeništvo;disertacije;dimenzioniranje plavajočih mostov;dinamika mostov;časovna integracija odziva;vetrna analiza;odvodi omahovanja;obtežba valov;obtežba morskih tokov;Plavajoči mostovi;Disertacije; |
Vrsta dela (COBISS): |
Doktorsko delo/naloga |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo |
Strani: |
X, 103 str. |
ID: |
12950784 |