magistrsko delo
David Najžer (Avtor), Katja Plemenitaš (Mentor), Melita Kukovec (Komentor)

Povzetek

The M.A. thesis focuses on political correctness as a concept in today's society and seeks practical approaches to teaching its linguistic aspects as part of English classes in the primary school. The thesis consists of an overview of the history of political correctness, its elements, its implementation in educational institutions; an overview of a similar implementation in Slovenia (Faculty of Arts at the University of Ljubljana) and its reaction; and an overview of theoretical and practical approaches to teaching political correctness. In the practical section, Touchstone, a series of English as a foreign language course books, written by a Slovene author, are reviewed, examples of content related to political correctness and the content that may potentially be perceived as politically incorrect are presented and analyzed. In the empirical section, a questionnaire was conducted. The participants were teachers of English from primary and secondary schools and English student teachers. Based on the results, we attempted to determine the general attitude towards political correctness and teaching political corrects in English as a foreign language classes; experiences participants have with teaching topics related to political correctness; and the level of importance participants believe political correctness has in peer and class relations. The conclusion is based on the findings from the theoretical, practical and empirical segment and suggestions on how political correctness could be implemented in English as a foreign language classes are provided.

Ključne besede

master theses;English language;political correctness;primary schools;education;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [D. Najžer]
UDK: 811.111:373.3(043.2)
COBISS: 75269635 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 317
Št. prenosov: 38
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Pristopi k poučevanju politične korektnosti v slovenski osnovni šoli
Sekundarni povzetek: Magistrsko delo obravnava politično korektnost kot pojem v sedanji družbi ter išče praktične pristope k poučevanju lingvističnih vidikov, le-te pri pouku angleškega jezika v osnovni šoli. Delo sestoji iz pregleda zgodovine politične korektnosti, njenih elementov, implementacije v (izobraževalnih) ustanovah; pregleda poskusa podobne implementacije v Sloveniji (Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani) in odziva na njo ter pregleda teoretičnih in praktičnih pristopov k poučevanju politične korektnosti. V praktičnem delu je pregledana serija učbenikov slovenskega avtorja za angleščino kot tuj jezik, Touchstone, izpostavljeni in analizirani so primeri vsebine, ki je povezana s politično korektnostjo, ter vsebine, ki bi jo lahko nekateri potencialno zaznali kot politično nekorektno. V empiričnem delu je bila izvedena anketa, v kateri so sodelovali profesorji oz. profesorice angleškega jezika, ki poučujejo na osnovnih in srednjih šolah, ter študentje oz. študentke poučevanja angleščine. Na podlagi rezultatov ankete smo poskušali oceniti splošno stališče do politične korektnosti in do poučevanja politične korektnosti pri pouku angleškega jezika, dosedanje izkušnje s poučevanje tem, povezanih s politično korektnostjo, ter ugotoviti, kakšen pomen anketiranci pripisujejo politični korektnosti pri medvrstniških odnosih in odnosih v razredu. Zaključni sklep, ki je izoblikovan na podlagi teoretičnega, praktičnega in empiričnega dela, predlaga, kako bi se lahko politična korektnost postopoma vključevala v pouk angleškega jezika.
Sekundarne ključne besede: magistrska dela;angleški jezik;politična korektnost;osnovne šole;edukacija;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Angleščina;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko
Strani: XII, 83 str.
ID: 13248155