diplomsko delo
Jure Vobner (Avtor), Ignacijo Biluš (Mentor), Matej Zadravec (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo s pomočjo računalniške dinamike tekočin (CFD) obravnava deviacije v obratovanju ladijskega vijaka, kot posledico nenatančnosti izdelave. Predstavljene so vse geometrijske lastnosti in njihov vpliv na obratovanje, kratko je povzet standard kateri zavzema kontrolo geometrije. Izvedena je analiza vpliva računske mreže na rezultate, pridobljena je najbolj optimalna vrsta te mreže na podlagi konvergence in primerjave rezultatov z empiričnimi izračuni. Postavljen je enak numerični eksperiment za vse tolerančne razrede. Vse skupaj se zaključi z povezavo numeričnih in realnih rezultatov preko porabe goriva. Na podlagi ugotovitve je ovrednotena natančnost numeričnega eksperimenta in tako podan zaključek.

Ključne besede

ladijski vijak;računalniška dinamika tekočin;zmogljivostne karakteristike;optimizacija;poraba goriva;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [J. Vobner]
UDK: 519.6:629.5.035.5(043.2)
COBISS: 100762371 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 259
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Impact of manufacturing tolerances on marine propeller performance
Sekundarni povzetek: Work done in this paper covers preparations and construction of Computational Fluid Dynamics (CFD) analysis in need to observe the open water performance deviation as result of insufficient manufactured quality. Furthermore, we evaluate geometric influences on marine propeller performance regarding ISO 484 standard tolerance Classes. In addition, sizing effect of tetrahedral mesh is considered. With help of empirical calculations and convergence criterium we get sufficient mesh to work on. Considering all this, we define CFD experiment in equal definition for all tolerance Classes. At the end all obtained data is compared with real size experiment reference. Finally, connection between real and numerical experiment is made, for future anticipation in fuel consumption improvement.
Sekundarne ključne besede: marine propeller;CFD;open water performance;ISO 484;optimization;fuel efficiency;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Konstrukterstvo
Strani: XII, 43 str., [29] f. pril.
ID: 13252012
Priporočena dela:
, programska oprema za 3D simulacijo toka nestisljive viskozne tekočine in prenosa toplote