diplomsko delo
Povzetek
Za obstoj na konkurenčnem trgu trgovcev na drobno se podjetja poslužujejo različnih tehnik nadgradnje obstoječih sistemov in privabljanja kupcev. Sledenje trendom, ki trenutno obstajajo in uvajanje inovacij pa trgovini omogočata storiti le to. Premik iz tradicionalne fizične oblike trgovin na spletno prodajo je eden najbolj tipičnih primerov digitalizacije v gospodarstvu in družbi. Sistemi, ki so tehnološko sodobno podprti in se konstantno razvijajo, uporabnikom omogočajo učinkovitejše delovanje, lažji in boljši dostop do večjega števila informacij ter razvijanje. Prej poznana oblika trgovine na drobno, ki se je začela razvijati v času merkantilizma, je skozi zgodovino spreminjala gospodarstvo in se je skupaj z družbami tudi spreminjala.
Ključne besede
trženje;trgovina na drobno;spletna prodaja;digitalizacija;Industrija 4.0;inovacije;pandemija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
K. Kojc |
UDK: |
658.871 |
COBISS: |
84306691
|
Št. ogledov: |
304 |
Št. prenosov: |
59 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Innovative trends in retailing |
Sekundarni povzetek: |
To survive in a competitive retail market, companies use a variety of techniques to upgrade existing systems and attract customers. However, following the trends that currently exist and introducing innovations allow sellers to do just that. The shift from a traditional form of stores to shopping online is one of the most typical examples of digitalization in the economy and society. Systems that are technologically modern and are constantly evolving, allowing users to operate more efficiently, easier, and have better access to more information and development. Previously known forms of retail, which began to develop during the era of mercantilism, have changed the economy throughout history and also changed together with society. |
Sekundarne ključne besede: |
retailing;digitalization;online sales;Industry 4.0;innovations;pandemic.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
40 str. |
ID: |
13260191 |