magistrsko delo

Povzetek

Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikov

Ključne besede

trženje;prodaja;spletna trgovina;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;trendi;zadovoljstvo;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Drstvenšek]
UDK: 366
COBISS: 53245699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 254
Št. prenosov: 29
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of customer experience factors on the online purchasing decision of customers
Sekundarne ključne besede: marketing;sales;online shopping;consumer behaviour;decision making;purchasing;trends;satisfaction;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 63, 14 str.
ID: 13303306
Priporočena dela:
, primer prodajalne Vita Care
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole