magistrsko delo
Eva Vojsk (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Analiza premoženja blagovne znamke Škisova tržnica z vidika porabnikov

Ključne besede

trženje;proizvodi;storitve;blagovne znamke;premoženje;meritve;raziskave;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Vojsk]
UDK: 339.13
COBISS: 54957315 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 182
Št. prenosov: 20
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Customer-based brand equity analysis of the Škis fair
Sekundarne ključne besede: marketing;products;services;brands;property;measurements;research;cases;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 51, 7 str.
ID: 13303321