master's thesis
Urata Huruglica (Avtor), Erik Roka (Avtor), Matej Lahovnik (Mentor), Tomaž Kolar (Komentor)

Povzetek

Customer experience management in banking industry in Kosovo

Ključne besede

Kosovo;banking;corporate culture;customer relationship;satisfaction;loyalty;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Huruglica
UDK: 366
COBISS: 65938435 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 151
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Management porabnikove izkušnje v bančništvu na Kosovu
Sekundarne ključne besede: Kosovo;bančništvo;kultura podjetja;odnosi s strankami;zadovoljstvo;lojalnost;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 87, 2 str.
ID: 13303391