diplomsko delo
Anita Grgić (Avtor), Dijana Močnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje.

Ključne besede

digitalni marketing;družbena omrežja;digitalna marketinška strategija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Grgić]
UDK: 339.138:004.774.1(043.2)
COBISS: 96175107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 285
Št. prenosov: 72
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: An effective digital marketing strategy in the case of the catering business
Sekundarni povzetek: The diploma, titled Effective Digital Marketing Strategy in the case of the Catering Business, explores the theory of digital marketing and digital marketing strategy through a practical case study. We examined existing research on marketing and the use of innovative methods and techniques in practise. We analysed the digital marketing of LH-G d. o. o. and developed a digital marketing strategy to optimise the company's brand awareness and increase sales. In part 1, we presented the basics of digital marketing, its elements and benefits. In part 2, we analysed social media and website marketing, designed a proposal for a marketing strategy that includes social media, website, and email marketing, and analysed the results of our own research. We have made suggestions for further research on the usefulness of digital marketing for the hospitality industry.
Sekundarne ključne besede: digital marketing;social media;digital marketing strategy;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 67 str.
ID: 13344928