diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo Čustveno in socialno področje razvoja pri usmerjenih glasbenih dejavnostih v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu smo najprej predstavili emocionalni in socialni razvoj predšolskih otrok ter glasbeno vzgojo v vrtcih. V zadnjem poglavju smo predstavili vpliv glasbe in glasbene vzgoje na socialni in čustveni razvoj predšolskega otroka. Namen diplomskega dela je raziskati vpliv glasbene vzgoje na čustveno doživljanje vrtčevskih otrok in njihovo socialno vključenost. V raziskavo je bil vključen oddelek 21-ih otrok, njihovi starši in 2 strokovni delavki. Ugotovili smo, da so otroci med usmerjenimi glasbenimi dejavnostmi povečini aktivno sodelovali, komunicirali verbalno in neverbalno, poslušali sogovornike, delili svoje mnenje, pri samostojnem izvajanju in nastopanju niso izražali strahu pred nastopanjem ali nelagodja, izražali pa so interes in veselo razpoloženje ob vseh glasbenih dejavnostih.

Ključne besede

glasbene dejavnosti;čustveni razvoj;socialni razvoj;razvoj otrokove osebnosti;predšolski otroci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [U. Brancelj]
UDK: 373.2.016:78(043.2)
COBISS: 76733443 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 212
Št. prenosov: 13
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Emotional and social development in guided music activities in the preschool years
Sekundarni povzetek: This thesis, Emotional and Social Development in Guided Music Activities in the Preschool Years, includes theoretical and empirical part. Firstly, we presented emotional and social development of preschool children as well as music education in kindergarten. In the last chapter we presented how music education and musical activities are able to affect social and emotional development of a preschool child. The purpose of this thesis was to research the impact of music education on preschool children, their emotional experiencing, social interacting, etc. We included a class of 21 preschool children in the study, along with their parents and two preschool teachers. We concluded that the majority of children actively participated in music activities, they communicated both verbally and non-verbally, listened to each other, shared their opinions and they did not show signs of discomfort or performance anxiety. They expressed excitement and showed interest during all music activities.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;music education;predšolski otrok;glasbena vzgoja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: 61 str.
ID: 13359615