diplomsko delo
Benjamin Plut (Avtor), Jože Guna (Mentor)

Povzetek

V zadnjih nekaj letih je področje navidezne resničnosti pridobilo na popularnosti. Za interakcijo z virtualnim svetom smo dobili več možnosti in s tem se poraja vprašanje, kateri način je boljši, ali je to uporaba ročk ali pa sledenje rok. Za ugotovitev le tega je bil v okviru te diplomske naloge izveden poskus, s katerim se je ugotovilo, kateri način je objektivno boljši za uporabo ter kateri nudi boljšo uporabniško izkušnjo. V prvem delu te diplomske naloge je predstavljena zgodovina tega področja ter pregled določenih VR očal, nato sledi teorija, kako deluje interakcija z ročkami ter s sledenjem rok in kako je bil poskus načrtovan ter kaj je v njem vključeno. V zadnjem delu pa sledi analiza rezultatov, ki smo jih dobili s pomočjo poskusa.

Ključne besede

navidezna resničnost;uporabniška izkušnja;VR;virtualna resničnost;sledenje rok;UEQ;meCUE;ročke;Unity;Oculus;Oculus Quest;univerzitetni študij;Multimedija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FE - Fakulteta za elektrotehniko
Založnik: [B. Plut]
UDK: 004.946(043.2)
COBISS: 76689411 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 205
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: User experience evaluation of hand interaction modalities in a VR environment
Sekundarni povzetek: In the last couple of years, the realm of virtual reality has gained in popularity. We were given more options to interact with the virtual world, and this raises the question of which way is better, whether it is the use of controllers or hand tracking. In order to establish this, an experiment was performed within the framework of this diploma thesis, which established which method is objectively better to use and which offers a better user experience. The first part of this thesis covers the history of this field and an overview of certain VR glasses, followed by a theory of how interaction with controllers and hand tracking works and how the experiment was planned and what is included in it. The last part is followed by an analysis of the results obtained by the experiment.
Sekundarne ključne besede: virtual reality;user experience;VR;hand tracking;UEQ;meCUE;controllers;Unity;Oculus;Oculus Quest;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1001001
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za elektrotehniko, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: XX, 91 str., [2] str. pril.
ID: 13377257