raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
Povzetek
Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.
Ključne besede
pouk na daljavo;slovenske šole v Italiji;pouk slovenščine;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci |
Organizacija: |
UNG - Univerza v Novi Gorici |
UDK: |
37.091.3 |
COBISS: |
78024963
|
Št. ogledov: |
1052 |
Št. prenosov: |
41 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
URN: |
URN:SI:UNG |
Strani: |
Str. 87-88 |
ID: |
13394792 |