raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv

Povzetek

Analiza polstrukturiranih globinskih intervjujev med učitelji in starši otrok, ki obiskujejo osnovno šolo s slovenskim učnim jezikom in slovensko-italijanskim dvojezičnim poukom v Italiji, prinaša vpogled v didaktično-metodične izzive pri poučevanju učencev na daljavo, katerih prvi ali primarni jezik ni slovenski, slovenščina pa tudi ni jezik okolja, v katerem živijo. V vzgojno-izobraževalnih ustanovah s slovenskim učnim jezikom, od vrtcev do drugostopenjskih srednjih šol, je namreč veliko otrok iz neslovensko govorečih družin, kar prinaša večje število potencialnih govorcev slovenščine, številčnejše razrede ter integracijo slovenske narodne manjšinez večinskim prebivalstvom, hkrati pa tudi metodične prilagoditve za doseganje temeljnih učnih ciljev za pouk slovenščine kot J1, pa čeprav je slovenščina za učence J2.

Ključne besede

pouk na daljavo;slovenske šole v Italiji;pouk slovenščine;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.12 - Objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci
Organizacija: UNG - Univerza v Novi Gorici
UDK: 37.091.3
COBISS: 78024963 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1052
Št. prenosov: 41
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

URN: URN:SI:UNG
Strani: Str. 87-88
ID: 13394792
Priporočena dela:
, raziskovalna izhodišča in metodološki okvir za pripravo novih učnih gradiv
, okrogla miza ob dnevu slovenske kulture v Kulturnem centru Lojze Bratuž, 28. jan. 2016
, raziskovalna spoznanja in metodološki okvir za pripravo gradiv