diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
Povzetek
V diplomskem delu smo opisali problematiko procesa skladiščenja podjetja Moduli SG d.o.o. in predlagati rešitev zanjo. S tem bi pripomogli k izboljšavi skladiščnega poslovanja, posledično pa tudi poslovanja celotnega podjetja.
Z analizo obstoječega stanja smo pridobili podatke za prestavitev skladišča in skladiščnih procesov podjetja, s tem smo dobili podrobnejši vpogled v problematiko. Kasneje smo izdelali vzročno–posledični diagram, ki prikazuje in izpostavlja glavne vzroke za neučinkovito skladiščno poslovanje. Ugotovili smo, da so ti vzroki pomanjkanje skladiščnega prostora, neorganizirano delo v skladišču ter slab informacijski sistem. Ker sta poglavitna problema prostor in organizacija, smo podali predlog povečanja skladiščnega prostora z dodanimi izračuni stroškov. S pomočjo podatkov zaposlenih v podjetju smo naredili ABC analizo materialov, ki bo doprinesla k boljši organizaciji v skladišču. Predlog za izboljšanje informacijskega sistema ter nadomestitvijo obstoječega SAP z novim so v podjetju že sprejeli kot učinkovito rešitev. Pričeli so s procesom vpeljave novega informacijskega sistema Norma. V zaključku diplomskega dela smo predstavili rezultate in ugotovitve ter jih povzeli in smiselno strnili v celoto.
Ključne besede
skladiščenje;skladiščno poslovanje;ABC analiza;komisioniranje;intralogistika;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FL - Fakulteta za logistiko |
Založnik: |
[N. Kaudik] |
UDK: |
658.6 |
COBISS: |
84704515
|
Št. ogledov: |
201 |
Št. prenosov: |
28 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Renovation of warehouse operations of the company moduli sg d.o.o. |
Sekundarni povzetek: |
In the thesis we described the problems of the storage process of the company Moduli SG, d.o.o. and propose a solution for it, in order to help to improve the warehousing business, and consequently the business of the entire company.
By analyzing the existing situation, data were obtained for the relocation of the company's warehouse and warehousing processes, thus gaining a more detailed insight into the issue. Later, a cause-and-effect diagram was created, showing and highlighting the main causes of inefficient warehousing operations. It was found that these causes comprise lack of storage space, unorganized work in the warehouse, and a poor information system. Since the main problems are space and organization, a proposal to increase storage space with added cost calculations was made. With the help of data from the company's employees, an ABC analysis of materials, which will contribute to a better organization in the warehouse was conducted. The proposal to improve the information system and replace the existing SAP with a new one has already been accepted by the company as an effective solution. The process of introducing the new Norma information system has been started. In the final part the results and findings are presented and summarized in a meaningful way. |
Sekundarne ključne besede: |
warehousing;warehousing processes;lack of storage space;ABC analysis;commissioning;warehousing operations; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko |
Strani: |
X, 67 str. |
ID: |
13406842 |