magistrska naloga
Lana Švab (Avtor), Mitja Ruzzier (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

tržna znamka;premoženje tržne znamke z vidika uporabnika;zavedanje;zvestoba;zaznana kakovost;zvestoba tržni znamki;tržne znamke v turizmu;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [L. Švab]
UDK: 658.626:338.48(043.2)
COBISS: 79067139 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1218
Št. prenosov: 44
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: brand;customer based brand equity;brand recognition;image;perceived quality;brand loyalty;tourism brands;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: IV, 58 str., [6] str. pril.
ID: 13490043