magistrsko delo
Kaja Klevišar (Avtor), Darja Zorc-Maver (Mentor)

Povzetek

Sodelovanje je pomembno pri oblikovanju vzgojno-izobraževalnega procesa. Še posebej pomembno je sodelovanje med učitelji ter šolsko svetovalno službo. Raziskovalni problem se nanaša na sodelovanje šolske svetovalne službe in učiteljev. V teoretičnem delu naloge je predstavljena šolska svetovalna služba in njene glavne naloge, v nadaljevanju pa je povezana s stroko socialne pedagogike. Poudarjen je pomen sodelovanja z učitelji, kakšne možnosti sodelovanja imajo ter kje se lahko pojavljajo ovire pri sodelovanju. V empiričnem delu naloge me je zanimalo, kako sodelovanje šolskih svetovalnih delavcev in učiteljev dojemajo šolski svetovalni delavci. Raziskala sem, kako pogosto in na kakšne načine sodelujejo in s kakšnimi ovirami se srečujejo pri medsebojnem sodelovanju. Pri iskanju odgovorov na raziskovalna vprašanja je bil uporabljen kvantitativni raziskovalni pristop. V raziskavo je bilo vključenih 80 šolskih svetovalnih delavcev. Z ugotovitvami, do katerih sem prišla z izvedeno raziskavo, sem prispevala k stroki socialne pedagogike in k svetovalnemu delu v osnovni šoli. Ugotovila sem, kje šolski svetovalni delavci vidijo ovire sodelovanja ter kje so možne spremembe.

Ključne besede

medsebojno sodelovanje;šolska svetovalna služba;šolski svetovalni delavci;učitelji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Klevišar]
UDK: 37.048(043.2)
COBISS: 82883075 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 200
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Views of school advisors on cooperation with teachers
Sekundarni povzetek: Cooperation is important when designing an educational process. Especially important is the collaboration with teachers and the schools counseling service. The research project refers to the cooperation of the schools counseling service and teachers. In the theoretical part of the thesis, the school counseling service and its main tasks are presented, and in the continuation it's connected with the profession of social pedagogy. The importance of working with teachers is emphasized, as well as what opportunities for cooperation they have and where obstacles may occur. In the empirical part, I was interested in how the partnership is perceived by school counselors. I researched how often and in what ways they work together as well as what kind of obstacles they face when working together. A quantitative research approach was used to find the answers to the research questions. 80 school counselors were included in the survey. With the findings I came to with the concluded research, I contributed to the profession of social pedagogy and counseling work in primary schools. I found out, where school counselors see barriers in collaboration as well as where change can be made.
Sekundarne ključne besede: cooperation;primary school;sodelovanje;osnovna šola;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Socialna pedagogika
Strani: 70 str.
ID: 13594687