diplomsko delo
Špela Jereb (Avtor), Aleš Lisac (Mentor)

Povzetek

Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika.

Ključne besede

psihologija barv;embalaža;potrošniki;vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [Š. Jereb]
UDK: 005(043.3)
COBISS: 86180355 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 92
Št. prenosov: 5
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0000801
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 55 str.
ID: 13741618
Priporočena dela:
, primer potrošnje vina v Sloveniji
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov