magistrsko delo
Povzetek
Namen magistrskega dela je bil predstaviti otroke prvega triletja osnovne šole z vidika
gibalnega, spoznavnega, čustveno socialnega razvoja ter gibalno taktičnih spretnosti. Hkrati
smo želeli tudi predstaviti njihovo vključenost v vzgojno izobraževalni proces in podrobneje
predstaviti tenis in primere poučevanja v prvem triletju osnovne šole. S pomočjo omenjenih
programov bodo otroci razvijali svoje gibalne sposobnosti, osvajali osnovne teniške in taktične
elemente ter hkrati pridobivali samozavest in vztrajnost. Na ta način želimo vključiti tenis v
program iger z žogo v prvem triletju osnovne šole. Učenje bo potekalo skozi igro, saj bodo
otroci tako hitreje razumeli taktične probleme v igri. Tako jim bomo že na samem začetku
izobraževanja predstavili šport, s katerim se bodo lahko ukvarjali vse življenje.
S posameznim programom mini tenisa, ki smo ga pripravili v magistrskem delu, želimo
razširiti, popestriti, hkrati pa tudi dvigniti samo kakovost in uspešnost športne vzgoje za otroke
prvega triletja. Program je namenjen vsem učiteljem, ki poučujejo športno vzgojo v prvem
triletju osnovne šole.
Ključne besede
šport;tenis;osnovne šole;otroci;prva triada;igra;športna vzgoja;gibalni razvoj;psihosocialni razvoj;spoznavni razvoj;čustveni razvoj;socialni razvoj;pozitivni učinki športa;športni programi;športne vsebine;gibalne sposobnosti;didaktika tenisa;GBA-pristop;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL FŠ - Fakulteta za šport |
Založnik: |
[D. Račič] |
UDK: |
796.342-053.2 |
COBISS: |
97721859
|
Št. ogledov: |
211 |
Št. prenosov: |
57 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Teaching tennis through game in the first three years of primary schoo |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of the master's thesis was to present the children of the first three years of primary
school in terms of motor, cognitive, emotional and social development and motor-tactical skills.
At the same time, we also wanted to present their involvement in the educational process and
present tennis and examples of teaching in the first three years of primary school in more detail.
With the help of the mentioned programs, children will develop their motor skills, master the
basic tennis and tactical elements, and at the same time gain self-confidence and perseverance.
In this way, we want to include tennis in the program of ball games in the first three years of
primary school. Learning will take place through play, as children will be able to understand
the tactical problems in the game more quickly. Thus, at the very beginning of their education,
we will introduce them to a sport that they will be able to do for the rest of their lives.
With an individual mini tennis program, which we prepared in the master's thesis, we want to
expand diversify, and at the same time raise the quality and success of physical education for
children in the first three years. The program is intended for all teachers who teach physical
education in the first three years of primary school. |
Sekundarne ključne besede: |
sport;tennis;children;first educational period;play;motor skills;physical education; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Študijski program: |
0 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za šport |
Strani: |
197 str. |
ID: |
14185092 |