magistrska naloga
Renata Maver (Avtor), Urška Fric (Mentor)

Povzetek

Epidemija Covid-19 je v zadnjih dveh letih močno zaznamovala osnovnošolsko izobraževanje v državi, ki je zaradi zaprtja osnovnih šol potekalo tudi na daljavo. V magistrski nalogi smo se osredotočili na izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, s katerimi so se ti soočali pri uporabi spletnih orodij za komunikacijo pri izobraževanju na daljavo v času epidemije Covid-19. Podatke, pridobljene z intervjuji, smo analizirali s kvalitativno analizo podatkov in ugotovili številne izzive učiteljev in učencev osnovnih šol Jugovzhodne Slovenije, ki so pokazali pomanjkljivosti izobraževanja na daljavo v državi. Prav zato smo na podlagi teoretičnih izhodišč in ugotovitev raziskave oblikovali predloge za izboljšanje izobraževanja na daljavo v slovenskih osnovnih šolah. Epidemija Covid-19 je pokazala, da je treba poskrbeti, da bo ob naslednji izredni situaciji izobraževanje na daljavo steklo bistveno bolje in z manj izzivi.

Ključne besede

spletna orodja za komunikacijo;izzivi;OŠ Jugovzhodne Slovenije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Založnik: [R. Maver]
UDK: 004.773.5:37.018.43:373.3(043.2)
COBISS: 98753027 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Coronavirus epidemic in the past two years has resulted in substantial interference in the national primary education system, causing primary schools to close and all education to be performed online. In this master's thesis, we focused on the challenges faced by teachers and students in primary schools of South-east Slovenia region when using online communication tools during distance education. Data was obtained using interviews and analysed using qualitative data analysis to define the numerous challenges and weaknesses in how distance education was performed. Based on our findings and theoretical foundations, we repared suggestions for improvement of distance education in Slovenian primary schools. Coronavirus epidemic has shown us the importance of faster and less challenging implementation of distance education when the next emergency situation arises.
Sekundarne ključne besede: primary education;distance education;online communication tools;challenges;primary school in South-east Slovenia;Covid-19 epidemic;Osnovnošolsko izobraževanje;Izobraževanje na daljavo;Epidemije;Covid-19;Jugovzhodna Slovenija (Slovenija ; regija);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Komentar vira: Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Strani: XV, 201 str.
ID: 14617786