progresija, regresija ali digresija?
Petra Vaupotič (Avtor), Dejan Verčič (Mentor)

Povzetek

Marketinška piar revolucija

Ključne besede

Trženje;Tržno komuniciranje;Odnosi z javnostmi;Integracija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [P. Vaupotič]
UDK: 339.138:659.4(043.2)
COBISS: 29241949 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1306
Št. prenosov: 125
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Marketing communication;Public relations;Integration;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 99 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;public relations (pr);odnosi z javnostmi;
ID: 1461836
Priporočena dela:
, progresija, regresija ali digresija?
, diplomska naloga
, diplomsko delo