diplomsko delo
Živa Prelog (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Kraja identitete blagovne znamke

Ključne besede

Blagovne znamke;Posnemanje;Potrošniki;Vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Ž. Prelog]
UDK: 159.9:366(043.2)
COBISS: 29667421 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 607
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Imitation;Consumers;Consumer behavior;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 59 str.
Ključne besede (UDK): philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 1461937