diplomsko delo
Maruša Vasle (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vpliv imidža na nakupno odločanje potrošnikov

Ključne besede

Blagovne znamke;Potrošniki;Vedenje potrošnikov;Nakupovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Vasle]
UDK: 159.9:366(043.2)
COBISS: 29668189 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 492
Št. prenosov: 134
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Consumers;Consumer behavior;Shopping;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 36 str.
Ključne besede (UDK): philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 1461962