diplomsko delo
Dijana Šljivić (Avtor), Andrej Škerlep (Mentor)

Povzetek

Reprezentacija modne blagovne znamke v oglaševanju

Ključne besede

Oglaševanje;Blagovne znamke;Moda;Semiotika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [D. Šljivić]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 31394653 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 566
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Trademarks;Fashion;Semiotics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 74 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1463673
Priporočena dela:
, semiotična analiza primera oglaševanja modne blagovne znamke Calvin Klein
, primerjava različnih procesov poimenovanja
, primer: Duhan d.d. Rijeka
, diplomsko delo