magistrsko delo
Lara Šesek (Avtor), Urša Golob (Mentor), Nataša Logar (Komentor)

Povzetek

Problematika slovenskega marketinškega izrazja

Ključne besede

Terminologija;Slovenščina;Trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. Šesek]
UDK: 81'373.46:33(043)
COBISS: 31270237 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 740
Št. prenosov: 178
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Terminology;Slovenian language;Marketing;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 130 str.
Ključne besede (UDK): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;linguistics and languages;jezikoslovje in jeziki;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;
ID: 1463880
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega programa
, ni podatka o podnaslovu