diplomsko delo
Nina Dremelj (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Multidimenzionalnost koncepta referenčne cene in njen vpliv na potrošnika

Ključne besede

referenčna cena;vrednotenje ponudbe;Tržno komuniciranje;Potrošniki;Vedenje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Dremelj]
UDK: 366(043.2)
COBISS: 31537757 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 861
Št. prenosov: 328
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Consumers;Consumer behavior;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 50 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;safeguarding the mental and material necessities of life;socialno delo;socialna pomoč;stanovanje;zavarovalstvo;consumerism;potrošništvo;
ID: 1464361
Priporočena dela:
, izkušnje z vračilom izdelkov
, primera smoothie Fructal in Ljubljanske mlekarne
, celostnost, multidimenzionalnost, izbira