iPod
Sanja Tadić (Avtor), Karmen Šterk (Mentor)

Povzetek

Fetišizacija blagovnih znamk

Ključne besede

Oglaševanje;Blagovne znamke;Fetišizem;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Tadić]
UDK: 659.1:159.9(043.2)
COBISS: 31718493 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 978
Št. prenosov: 179
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Trademarks;Fetishism;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 33 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;philosophy;psychology;filozofija;psihologija;psychology;psihologija;
ID: 1464491
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, filozofija upravljanja tržnih znamk mednarodne marketinške agencije Ogilvy & Mather