emocionalna zasičenost medijev, ekshibicionizem politikov in komodifikacija emocij
Zdenka Šadl (Avtor)

Povzetek

Članek obravnava naraščajočo prisotnost emocionalnega subjekta v javnem življenju sodobnega sveta. Ugotavlja, da se popularni mediji, politika in korporacije uspešno prilagajajo novemu emocionaliziranemu javnemu prostoru, ki so ga v veliki meri tudi sami oblikovali. To tudi pojasnjuje, zakaj so mediji zasičeni z emocijami, zakaj se politiki prezentirajo kot emocionalne osebe in zakaj korporacije vzpostavljajo emocionalne vezi s svojimi potrošniki. Avtorica tako identificira tri aspekte emocionalizacije javne sfere: emocionalizem v popularnih medijih, personalizacijo politike, vključno z emocionalnim ekshibicionizmom politikov, in novo vlogo emocij v sferi javne zaposlitve oz. v novi industriji izkustva.

Ključne besede

politika;množični mediji;potrošništvo;Javna sfera;Čustva;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 316.7
COBISS: 22525021 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 1151
Št. prenosov: 217
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The article deals with the increasingly assertive presence of the emotional subject within public life of our contemporary world. It reveals that popular media, politics and corporations are well able to operate in this new emotionalised public space, which they have themselves created in such a large part: that is why media are saturated with emotions, why politicians present themselves as emotional subjects, and why corporations build emotionalties with their customers. The author thus identifies three aspects of the emotionalisation of public sphere: emotionalism in the popular media, personalization of politics, including emotional exhibitionism of politicians and the new role of the emotions in public employment sphere or in new experience industry.
Sekundarne ključne besede: politics;mass media;consumerism;Public sphere;Emotions;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 937-954
Letnik: ǂLetn. ǂ40
Zvezek: ǂšt. ǂ5
Čas izdaje: september/oktober 2003
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;
ID: 1467482
Priporočena dela:
, emocionalna zasičenost medijev, ekshibicionizem politikov in komodifikacija emocij
, diplomsko delo
, primer izbrisanih v letih 2003 in 2004
, diplomsko delo
, diplomsko delo