Nada Sfiligoj (Avtor)

Povzetek

Članek se osredotoča na prikaz Kotlerjevega koncepta strateško marketinškega upravljanja države in njegovo primerjavo s Porterjevim konceptom konkurenčnih prednosti držav. Čeprav se razlikujeta po pristopu in metodologiji, je obema skupno prizadevanje za identificiranje najpomembnejših determinant uspešnosti države. Ugotavljamo, da se njuna koncepta dopolnjujeta in tako podajata kompleksnejšo podobo dejavnikov, ki vodijo k mednarodni konkurenčnosti. Menimo, da je tematika aktualna z vidika vključitve Slovenije v EU.

Ključne besede

Upravljanje;Trženje;Konkurenčnost;Strateško planiranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 33
COBISS: 23389021 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 734
Št. prenosov: 256
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂuse of strategic marketing management to gain competition advantages
Sekundarni povzetek: The article focuses on presenting Kotler's concept of strategic marketing management of the state and its comparison to Porter's concept of competitive advantages of the states. Although they differ according to approach and methodology, they have in common endeavours for identifying the most important determinants of state's successfulness. The author finds out that their concepts are in fact complementary thus offering more complex image of factors, which lead to international competition. In the author's opinion this issue is topical subject also from the point of Slovenian entrance to European Union.
Sekundarne ključne besede: Management;Marketing;Competitiveness;Strategic planning;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 947-961
Letnik: ǂLetn. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ5/6
Čas izdaje: sept./dec. 2004
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;
ID: 1467789
Priporočena dela:
, slovenski gospodarstveniki o izzivih mednarodnega trga
, diplomsko delo
, (newly updated and expanded edition). First anchor books edition, New York 2000, 490 str.