Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2011 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
UDK: | 37.011.3-052(497.4) |
COBISS: | 30770781 |
ISSN: | 0040-3598 |
Matična publikacija: | Teorija in praksa |
Št. ogledov: | 1319 |
Št. prenosov: | 157 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni povzetek: | Članek interpretira rezultate kvalitativne raziskave projekta GOETE. Razpravlja o tem, kako devetošolci danes razmišljajo o relevantnosti izobrazbe tako, da analizira njihove izobraževalne odločitve v okviru ideologije izbire v sodobni slovenski družbi. Poskuša kategorizirati razloge za relevantnost izobrazbe in ponudi dve tipični strategiji, ki ju učenci uporabljajo, da lahko sprejmejo izobraževalne odločitve v socio-ekonomskem okolju, ki ni naklonjen tako pomembnim življenjskim in izobraževalnim odločitvam. |
Sekundarne ključne besede: | raziskave;School children;Education;Choice;Decision making;Slovenia; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 1427-1445, 1545 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ48 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ5 |
Čas izdaje: | sep.-okt. 2011 |
Ključne besede (UDK): | social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;; |
ID: | 1470987 |