Marek Wozniak (Avtor), Adam Rylski (Avtor), Krzysztof Siczek (Avtor)

Povzetek

This study aimed to determine the wear intensity of the bearing mating with the ball stud in the tie rod end. The course of the vehicle driving during the period between repairs of the steering assembly was assumed. The modelled scheme of cornering was assumed to be close to the real one. The model of steering mechanism allowing determination of the load of the stud of the tie rod end as a function of the steering angle was elaborated and presented. The model of the ball stud was realized and described. The values of wear intensity for components were calculated and presented.

Ključne besede

tie rod ends;wear degree;finite element method;steering mechanism system;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL FS - Fakulteta za strojništvo
UDK: 539.375.6:519.62
COBISS: 100958467 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0039-2480
Št. ogledov: 81
Št. prenosov: 22
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Meritve obrabe komponent končnikov
Sekundarne ključne besede: končniki;stopnja obrabe;metoda končnih elementov;sistem krmilnega mehanizma;kontaktni tlak;mast;stisnjen film;
Strani: str. 101-125
Letnik: ǂVol. ǂ68
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: Feb. 2022
DOI: 10.5545/sv-jme.2021.7389
ID: 14759911
Priporočena dela:
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, finite element formulation based on curvature